print

Během února pro vás spustíme e-shop. Najdete zde jen ty nejlepší a nejvýhodnější produkty, takže s tápáním mezi tisíci výrobky je konec. E-shop bude pro vás, takže ceny budou na hranicí minima. Na VelkéSvaly.cz každému z vás pomůžeme vybrat ten správný doplněk dle potřeb jednotlivce. Naše moto: V jednoduchosti je síla.

print

A je to tady. VelkéSvaly.cz spouštějí novou únorovou soutěž. Co na vás na konci měsíce bude čekat? Je to posilovací a zábavná pomůcka PowerBall.

Jak výhry dosáhnout? Jednoduše. 1. Stačí kliknout na odkaz Novinky/Facebook vpravo na hoře. 2. Klikněte na To se mi líbí na hlavní stránce. 3. Sdílejte jakýkoliv odkaz z Facebookovské zdi Velkých svalů. Může to být obrázek, video nebo obyčejný textový status.

print

Na druhý pokus se nám podařilo vylosovat výherce naší lednové soutěže. Výhercem se stal Michal Mikee Malý. Michal si mohl vybrat mezi Kreatinem a Karnitinem. Zvolil Karnitin. Gratulujeme k výhře a doufám, že ji využijete naplno… Pro ty z vás, kteří nevyhráli, nezoufejte. Během pár příštích dnů spustíme únorovou soutěž. O co se bude hrát? Nechte se překvapit, ale výhra vás určitě bude bavit :-)

print

Nakopávač neboli N.O.čka jsou před-tréninkové směsi více surovin. Základními kameny jsou ve většině případů ArgininKreatin a Stimulanty (Kofein, taurin nebo tyrosin ). Dále se někde přidávají kvalitní rychlé sachry pro dodání energie. Dále Látky podporující Arginin, jako Ornitin, Citrulin a Beta Alanin.

print

Pokud si nevíte rady se sestavením jídelníčku, zde máte jeden pro představu.
Tento jídelníček je nabírací. Je sestaven na míru pro muže vážícího 80 kg s minimem podkožního tuku, s výškou 172 cm a trénujícího 4x týdně. Za celý den přijme 364 g sacharidů, 190 g proteinů a 48 g tuků.

print

28. ledna jsme se s kamerou opět vydali do Favorit fitness klubu v Rokycanech. Natočili jsme ukázkové video ke článku strečink. Cviky předcvičovala Hannah, zpěvačka z Plzeňské hudební skupiny Y?. Sympatická Hannah si za její ochotu zaslouží obrovské díky.  Děkujeme i Fitness klubu za poskytnutí jednoho z jejich aerobních sálu, ve kterém si můžete vyzkoušet plno zajímavých sportů. Od klasického Aerobicu, přes například Power-jump, Spining až po oblíbenou Zumbu. Video najdete zde.

print

Trénink 3x týdně

 

Trénink 4x týdně je bezesporu nejúčinnější metodou pro dosažení co možná největších úspěchů v nabírání i hubnutí. Svaly jsou pořádně zatěžovány a při tom mají dostatek času na regeneraci. Během tohoto tréninkového plánu procvičíte celé tělo. Pokud máte lehké problémy s ramenem, tento tréninkový plán je o něco vhodnější než plán 4x týdně – celé tělo I

Klikněte na F

 
Spolupracujeme
------
Závodníci
- Michal Trykar
- Michal Klečka
- Radek Maršálek
- Sandra Šlajchová
- Michal Klečka
- Jakub Šedivý
- Filip Grznár
- Pavel Beran
- A další...
------
Natáčeli/fotili jsme:
- Tomáš Kašpar
- Ludvik Michel
- A další...
------
Akreditace
- EVLS 2012
- EVLS 2013
- EVLS 2014
- Mr. Olympia Am.
------
SKFČR
- Pořádali jsme:
- Mistrovství Čech 2013
- Mistrovství Čech 2014
- Mistrovství ČR 2015
------

Chceš se přidat?

Hledáme tyto partnery:

- Závodník
- Fitness Centrum
- Fitness Trenér
- Fitness Bloger
- Fitness závody
- Redaktor