print

Dne 15. Září posilovna Favorit Fitness Club ve spolupráci s internetovým obchodem a informačním serverem VelkéSvaly.cz přichystají Sportovní den otevřených dveří.

Na této akci budou přítomni trenérky a trenéři, kteří vám rádi zodpoví vaše otázky ke všem námi dostupných sportů. Jako: klasický Fitness, Aerobic-Bodyforming, Bosu, Cvičení pro děti od 3let, Dance aerobic, Kruhový posilovací trénink pro ženy, Pilates, Power yoga, Power-jump!/cvičení na trampolínkách nebo třeba Zumba. Některé sporty si návštěvníci budou moci i zdarma vyzkoušet. Mezi ně budou patřit například: BOSU, TRAMPOLÍNY nebo cvičení za podpory trenéra.

print

Asi každý pamatuje doby kdy každý správný tatík měl doma švihadlo (z lana ;-), stabilizační kolečko a pružinové expandéry. A ne jednou jsem z obyváku slyšel křik, kdy se do těchto úžasných pružin skřípla kůže, vlasy a kdo ví co ještě. Kdo si ale myslí, že doba expandérů je pryč, velmi se mílí. Naopak, expandery jsou čím dál více v módě. Akorát jsou podstatně kompaktnější, lehčí, jsou z gumy a jednodušeji se s nimi cvičí. A to ať už v posilovně nebo a to hlavně v domácím prostředí.

Cvičit s expandérem může v podstatě každý, nezáleží na pohlaví, věku či fyzické zdatnosti. Většina dnešních expandérů se totiž prodává s více gumičkami, které mají rozdílné odpory. Takže si každý může zvolit zátěž právě pro sebe.

Minulí týden jsme zavítali do Rokycanské posilovny FavoritFitnessClub a natočili jsme pro vás pár ukázkových cviků pro inspiraci. Jedná se o sérii cviků na všechny důležité svalové partie. Od ramen až po nohy.

Informace ke cvičení:

Od každého cviku udělejte mezi 8 – 15 opakování.

Všechny cviky zopakujte minimálně 2x.

Přestávky mezi jednotlivými cviky se snažte udržet v minimu. Tzn: maximálně 30 vteřin.

Doba cvičení by se měla pohybovat něco mezi 20 – 30 minutami.

A nyní si ukážeme videoukázku tréninku s expandérem, který předcvičuje Daniela.

 

Videoukázka byla natočena ve FavoritfitnessClub v Rokycanech.

print

Videoukázka cviku sklapovačky:

Videoukázka byla natočena ve Favorit fitness klubu v Rokycanech.

 

Sklapovačky na stroji je technicky jednoduší cvik než vypadá. Je zaměřen na hlavně dolní část břicha. Ale zaměstná téměř všechny břišní svaly. Dokonce ani přední část stehen nezůstane v klidu.

Dýchání jde krásně vypozorovat z videoukázky. Výdech při záběru a nádech při uvolnění.

 

print

Krčení ramen na multipressu je cvik zaměřený na trapézy. Lze ho provádět i s činkou před tělem nebo s jednoručkami. Uchopte činku nadhmatem, uvolněte činku a zvedejte ramena co nejvíše vertikálně nahoru. Poté spusťte činku do výchozí pozice. Při zvedání nádech, při spouštění výdech.

Videoukázka:

 

Videoukázka byla natočena ve Favorit fitness klubu v Rokycanech.

print

Tato kombinace sportovních doplňků vám pomůže hned v několika bodech.

 

1) Protein vám ulehčí příjem bílkovin během dne.

2) Gainer zajistí dostačující doplnění sacharidů po tréninku a i během dne.

3) Kreatin váže vodu na naše svalové vlákna a tím pádem svaly budou lépe vyživované. Což vede k rapidnímu nárůstu síly a objemu vašich svalů. Další možné použití kreatinu najdete v článku: Kreatin před nebo po tréninku?

4)BCAA dávka před tréninkem ochrání vaše svaly před možným zraněním a dávka po tréninku zajistí rychlejší regeneraci, potažmo růst svalových vláken.

 

Dávkování

Vždy se řiďte dávkováním uvedeném na obalu produktu !

Jak užívám tyto doplňky já:

 

Tréninkový den

print

(Trénink ideální pro začátečníky)

Tento trénink spočívá v tom, že v jedné tréninkové jednotce dochází k posilování všech hlavních svalových skupin (hrudník, ramena, záda, kvadriceps, hamstringy, lýtka, biceps, triceps, předloktí, trapézy a břicho)

print

Komplexní cvik zaměřený hlavně na břišní svaly.

Cvičí se za pomoci speciálního kolečka, které se dá zakoupit za pár stovek. Tento cvik je poměrně náročný na sílu. Kolena jsou na zemi. Paže jsou lehce pokrčeny a postupně se vyjíždí vpřed. Cvik zaměstná i prsní, zádové a ramenní svaly. Dýchání lze odpozorovat z videoukázky.

Videoukázka komplexního cviku na břicho a další uvedené partie:

Videoukázka byla natočena ve Favorit fitness klubu v Rokycanech.

 

 

 
 
Spolupracujeme
------
Závodníci
- Michal Trykar
- Michal Klečka
- Radek Maršálek
- Sandra Šlajchová
- Michal Klečka
- Jakub Šedivý
- Filip Grznár
- Pavel Beran
- A další...
------
Natáčeli/fotili jsme:
- Tomáš Kašpar
- Ludvik Michel
- A další...
------
Akreditace
- EVLS 2012
- EVLS 2013
- EVLS 2014
- Mr. Olympia Am.
------
SKFČR
- Pořádali jsme:
- Mistrovství Čech 2013
- Mistrovství Čech 2014
- Mistrovství ČR 2015
------

Chceš se přidat?

Hledáme tyto partnery:

- Závodník
- Fitness Centrum
- Fitness Trenér
- Fitness Bloger
- Fitness závody
- Redaktor