print

Popis Crossfit:

 

CrossFit velice intenzivní posilování celého těla

 

CrossFit neboli funkční trénink je silové, ale hlavně kondiční cvičení na zpevnění postavy nebo shození nějakého toho kila. Kombinováním gymnastiky, atletiky a vzpírání v každém tréniku se zvyšuje celkový fyzický rozvoj.

print

Dne 15. Září posilovna Favorit Fitness Club ve spolupráci s internetovým obchodem a informačním serverem VelkéSvaly.cz přichystají Sportovní den otevřených dveří.

Na této akci budou přítomni trenérky a trenéři, kteří vám rádi zodpoví vaše otázky ke všem námi dostupných sportů. Jako: klasický Fitness, Aerobic-Bodyforming, Bosu, Cvičení pro děti od 3let, Dance aerobic, Kruhový posilovací trénink pro ženy, Pilates, Power yoga, Power-jump!/cvičení na trampolínkách nebo třeba Zumba. Některé sporty si návštěvníci budou moci i zdarma vyzkoušet. Mezi ně budou patřit například: BOSU, TRAMPOLÍNY nebo cvičení za podpory trenéra.

print

Asi každý pamatuje doby kdy každý správný tatík měl doma švihadlo (z lana ;-), stabilizační kolečko a pružinové expandéry. A ne jednou jsem z obyváku slyšel křik, kdy se do těchto úžasných pružin skřípla kůže, vlasy a kdo ví co ještě. Kdo si ale myslí, že doba expandérů je pryč, velmi se mílí. Naopak, expandery jsou čím dál více v módě. Akorát jsou podstatně kompaktnější, lehčí, jsou z gumy a jednodušeji se s nimi cvičí. A to ať už v posilovně nebo a to hlavně v domácím prostředí.

Cvičit s expandérem může v podstatě každý, nezáleží na pohlaví, věku či fyzické zdatnosti. Většina dnešních expandérů se totiž prodává s více gumičkami, které mají rozdílné odpory. Takže si každý může zvolit zátěž právě pro sebe.

Minulí týden jsme zavítali do Rokycanské posilovny FavoritFitnessClub a natočili jsme pro vás pár ukázkových cviků pro inspiraci. Jedná se o sérii cviků na všechny důležité svalové partie. Od ramen až po nohy.

Informace ke cvičení:

Od každého cviku udělejte mezi 8 – 15 opakování.

Všechny cviky zopakujte minimálně 2x.

Přestávky mezi jednotlivými cviky se snažte udržet v minimu. Tzn: maximálně 30 vteřin.

Doba cvičení by se měla pohybovat něco mezi 20 – 30 minutami.

A nyní si ukážeme videoukázku tréninku s expandérem, který předcvičuje Daniela.

 

Videoukázka byla natočena ve FavoritfitnessClub v Rokycanech.

print

Videoukázka cviku sklapovačky:

Videoukázka byla natočena ve Favorit fitness klubu v Rokycanech.

 

Sklapovačky na stroji je technicky jednoduší cvik než vypadá. Je zaměřen na hlavně dolní část břicha. Ale zaměstná téměř všechny břišní svaly. Dokonce ani přední část stehen nezůstane v klidu.

Dýchání jde krásně vypozorovat z videoukázky. Výdech při záběru a nádech při uvolnění.

 

print

Krčení ramen na multipressu je cvik zaměřený na trapézy. Lze ho provádět i s činkou před tělem nebo s jednoručkami. Uchopte činku nadhmatem, uvolněte činku a zvedejte ramena co nejvíše vertikálně nahoru. Poté spusťte činku do výchozí pozice. Při zvedání nádech, při spouštění výdech.

Videoukázka:

 

Videoukázka byla natočena ve Favorit fitness klubu v Rokycanech.

print

Tato kombinace sportovních doplňků vám pomůže hned v několika bodech.

 

1) Protein vám ulehčí příjem bílkovin během dne.

2) Gainer zajistí dostačující doplnění sacharidů po tréninku a i během dne.

3) Kreatin váže vodu na naše svalové vlákna a tím pádem svaly budou lépe vyživované. Což vede k rapidnímu nárůstu síly a objemu vašich svalů. Další možné použití kreatinu najdete v článku: Kreatin před nebo po tréninku?

4)BCAA dávka před tréninkem ochrání vaše svaly před možným zraněním a dávka po tréninku zajistí rychlejší regeneraci, potažmo růst svalových vláken.

 

Dávkování

Vždy se řiďte dávkováním uvedeném na obalu produktu !

Jak užívám tyto doplňky já:

 

Tréninkový den

print

(Trénink ideální pro začátečníky)

Tento trénink spočívá v tom, že v jedné tréninkové jednotce dochází k posilování všech hlavních svalových skupin (hrudník, ramena, záda, kvadriceps, hamstringy, lýtka, biceps, triceps, předloktí, trapézy a břicho)

 

 
 
Spolupracujeme
------
Závodníci
- Michal Trykar
- Michal Klečka
- Michal Kotalík
- Sandra Šlajchová
- A další...
------
Akreditace
- EVLS 2012
- EVLS 2013
- EVLS 2014
- Mr. Olympia Am.
------
SKFČR
- Pořádali jsme:
- Mistrovství Čech 2013
- Mistrovství Čech 2014
- Mistrovství ČR 2015
------

Chceš se přidat?

Hledáme tyto partnery:

- Závodník
- Fitness Centrum
- Fitness Trenér
- Fitness Bloger
- Fitness závody
- Redaktor