(rozdíl 6 měsíců :-)

 Olga Lesková - blog VELKÉSVALY.CZ Olga Lesková - blog VELKÉSVALY.CZ

 

Ahoj všichni

Hodně lidí se často ptá, jak má zhubnout. Ztrácí se v tom, jaké potraviny jsou špatné a jaké dobré a pořád jen hledají nesmyslné diety na internetu, které možná později přinesou účinek, ale ten je tak nekvalitní, že s normální stravou se vám kila zase vrátí a ještě dvakrát tolik. Ano, opravdu neexistuje jiná varianta, než mít vyváženou stravu, pohyb a trpělivost !...

 

 

Sacharidy, bílkoviny a tuky, to jsou základní složky, které je potřeba upravit každému na míru.

Vše záleží především na úpravě sacharidů, to je hlavním faktorem toho, jestli zhubnete. Musíte si s nimi hrát, snižovat, navyšovat a pozorovat, jak vaše tělo reaguje. Nemyslím teď jednoduchý cukry, jakou jsou sladkosti, ty by neměli v jídelníčku co dělat, mám na mysli komplexní sacharidy, například brambory, rýži a celozrnné těstoviny, to jsou jedny z mála potravin, které je třeba snižovat a upravovat tak, aby člověk začal hubnout. Samozřejmě je důležitý i poměr bílkovin, protože když jich budeme mít zbytečně moc, tělo je nezvládne strávit a v budoucnu si koledujeme o problémy s játry a tak dále…

 

  • Sacharidy se pohybují okolo 1,8 – 3g sacharidů na kg váhy.
  • Bílkoviny se pohybují okolo 1,5 – 2,2 g bílkovin na kg váhy.
  • Tuky se pohybují okolo 0,5 – 0,8 g tuků na kg váhy.

 

Vše je samozřejmě orientační a také záleží, co konkrétně chcete se svým tělem dělat. Nikdo vám ale neurčí hned napoprvé vaší přesnou hranici pro redukci nebo nabírání svalů, jak jsem již psala, je třeba zkoušet a hrát si s tím, každý jsme jiný.

 

Takhle může vypadat vaše orientační strava pro redukci váhy na jeden den pro cca 70 kg člověka :

 

  • Snídaně – 4 vejce ( jeden žloutek) + krajíc žitného chleba + kousek zeleniny
  • Svačina – bílý jogurt milko + 3 rýžový racio chlebíčky
  • Oběd – 150 g kuřecího masa + 50 g celozrnné rýže + zelenina
  • Svačina – balení mozzarella + 1 večerní chlebík + kousek zeleniny
  • Večeře – 120 g kuřecího/ krůtího masa + 50 g celozrnné rýže + kousek zeleniny

 

 

Když nevíte kolik mají potraviny g sacharidů, bílkovin nebo tuků, stačí se podívat na tuhle skvělou stránku a do vyhledávače napsat libovolnou potravinu kterou zrovna potřebujete

http://www.kaloricketabulky.cz/

Pro více informací pište https://www.facebook.com/leskovaolga

Více o mě najdete na mém blogu zde: 

Hledáš kvalitní sportovní stravu?

Kvalitní sportovní strava

 

 
 
Spolupracujeme
------
Závodníci
- Michal Trykar
- Michal Klečka
- Michal Kotalík
- Sandra Šlajchová
- A další...
------
Akreditace
- EVLS 2012
- EVLS 2013
- EVLS 2014
- Mr. Olympia Am.
------
SKFČR
- Pořádali jsme:
- Mistrovství Čech 2013
- Mistrovství Čech 2014
- Mistrovství ČR 2015
------

Chceš se přidat?

Hledáme tyto partnery:

- Závodník
- Fitness Centrum
- Fitness Trenér
- Fitness Bloger
- Fitness závody
- Redaktor